Monday, July 20, 2009

aduh !!!

alamak ... amacam blog ni .. ada perkembangan tak? rasanya tak adelah sha ni bengap sangat pasal internet ni... hakhakhakkk... buat sendiri tau ... apa macam? ada okay tak? tengah pikir ni nak susun atur macam mana pulak ek ... hurmmm...

ceta pasal ym mesti ingat kat adik izz ... lama tak jumpa adik izz... minggu lepas baru chat kejap je ngan dia... rindu nyer... takde dengan gaduh pagi-pagi...

ishk tak dapat le aku imejin nak kene buat in house lepas balik dari kuching nie... aku tak nafikan aku agak nervous...huhuu.. biasalah aku kan pemalu ... hakhakhakk ... sebenarnya malam ni tadi aku try buat dua benda yang aku tak pernah buat dalam hidup aku...

pertama...
aku try on9 ym guna henpon... ermmmm boleh lah tahan... tapi bila fikir risiko dia tuh ... aku jadi stop le...

kedua...
aku try pulak on9 ym pingbox kat blog... boleh lah tahan ... hahhaa... yang pasti sekarang aku dah buat ... dan aku sudah mencuba ....

anda bila lagi !!!

Nota: tanpa keberanian hidup memang tidak boleh dipandang ringan !!!

2 comments:

Minah Kiwi said...

wah..topic pasal apa nie??

UMMU AL THAFUNNISA said...

I'M HERE!!!!!!! PERCUBAAN YANG CUKUP BAIK...KEEP IT UP!!!!!!HEHEHEHEHEHEEH....