Wednesday, July 29, 2009

amal jeriah

pagi semalam aku melepak kan diri kat cc ... 123cafe ...

lepak punyer lepak entah ape kes internet tuh tak boleh...niat aku satu je nak update blog ... tak simpan niat-niat lain pun siap aku dan bayar 6 ringgit ... al-maklum lah disebabkan ketidakaktifan aku .. aku dibuang dari senarai member kat situh...

boleh lah aku ibaratkan naib aku semalam bak kata pepatah sudah jatuh ditimpa tangga....

apelagi ....
dengan bengang nye aku lepas tuh...
aku nak out le dari sisi tapi masa yang tinggal masih ada 44 minit lagi... aku pun cari la mangsa-mangsa kat dalam cc tuh....

aku: dek oh dek...

(tapi budak laki baju merah tu tak nak noleh...mungkin dia pikir aku nak pikat dia kot)

aku pun angkat dari tempat duduk aku dan aku berdiri kat sebelah adek tuh...
sambil aku cuit cuit bahu dia ... terkejut budak tuh... nasib baik tak tergolek dari kerusi... heheee...

aku: adik nak main game tak... meja akak tu tadi msih ada masa lebih ... adik mainlah ...

dia terdiam dan dia toleh muka dia kat kawan-kawan dia sambil sengih ... rezeki dia agaknya tuh...

Nota: sebelum keluar sempat lagi sembang ngan adik jaga cc tuh aduh...rupanya 2 3 hari tuh memang internet kat situ tak boleh nak connect ... baru je lepas dibaiki... nampaknya masih rosak lagi lah tuh boss....

No comments: