Sunday, July 19, 2009

sha83 Vs dewa83

dia: assalamu'alaikum...
aku:wa'alaikumsalam...sehat dah ke?
dia: ha'ah ...
aku:tapi nape suara macam ni...
dia: penat je...
aku: woh...nak dengar ceta tak?
dia:ceta ape?
aku:malu la nak ceta ...
dia: ceta je lah ....
aku: semalam orang ngigau tau ... gara-gara mimpi seram....
dia: aik...macam tu plak?!!!
aku: ha'ah ... agaknya semalam letih sangat... kan tidur awal..
dia: ye tak ye jugak .... ari ni balik kol berapa?
aku: dah nak kuar rumah dah ni... kol sebelas setengah ade express... (sambil pin kan tudung)
dia: lor awalnya balik.. naik le express tghari siket ...
aku: tamao le.. lambat sangat nak rest dulu....
dia: woh ... okay...nanti hati-hati tau....suka je pergi seorang-seorang...
aku:lor ... macam tu plak.... yelah...
dia: jaga diri tuh elok² jangan lupa makan ubat...
aku: o.k boss...
dia: assalamu'alaikumwbt
aku:wa'alaikumsalamwbt ....

Nota: cemaner boleh si sha tu termimpi seram sambil meracau dalam tidur ek?!!! agak-agak makhluk² kat dalam rumah lama tuh rindu kat sha kot sebab lama dah sha tak jenguk rumah tuh ... masa jaga nenek dulu selalu je jengok rumah tu seorang seorang .... jeng jeng jeng..........

No comments: