Friday, July 31, 2009

Online Online

nak tau kenapa aku letak dalam label Revolusi .. jom selam... satu perkembangan yang baik ...

aku : assalamu'alaikum... 9.15 dah ...
dia: wa'alaikumsalamwbt .... ye ke?
aku: ha'ah...
dia: kat mana tuh?
aku: baru je keluar dari klinik...
dia: ape orang tu cakap?
aku: takdelah dia cakap tak apa-apa... bagi ubat je.. mana ada cucuk-cucuk...
dia: oh...
aku: bangun nanti tau... ni nak gi makan ni ... bekpes...
dia: okay ...
aku: assalamu'alaikum...
dia: wa'alaikumsalamwbt ...

sampai je kat rumah dah pukul 10 ... apelagi aku sambung pulak koling ...

aku: kat mana tuh?
dia: dah kat tempat keje dah ....
aku: eh eh awal pulak masuk keje yer...
dia: gelak... o.k tadi ape cerita kat klinik...
aku: aduh .... cemaner je boleh turun 5 km... tahun lepas nak dekat 5km p masuk 40km...
dia: hahhaha biasalah tu budak-budak ....
aku: erk... awat plak jadi budak-budak?
dia: memanglah budak-budak... kan kecik je badan tuh...
aku: tapi masih tak puas hati lah .. orang lain beria ia nak turunkan berat badan tapi aku pulak beria ia nak naik kan berat badan ... patuh nak naik 100 meter pun belom tentu dapat tau...
dia: alah... dia tengok tulang jugak le... kalau tulang kecik tak kan nak bawak daging banyak kot ... kang patah pulak tulang ...
aku: erk... macam tu ke?
dia: agak-agak le.. (jawab dalam penuh keraguan) ...
dia: lepas tuh apa jadi...
aku: masuk bilik rawatan... aku bitau le kat orang situ aku kene gigit lipan..
dia: lepas tuh ....
aku: dia belek lah kat tempat sakit tu...
dia: jap.. laki ke pempuan...
aku: erk... lelaki ...
dia: nak kene dia tuh!!!
aku: lor ... dia tu dah tualah ...
dia: jangan macam tu yang... tua tu lah makin miang ...
aku: erk.... macam tu pulak ... aduh ....
dia: lelaki memang macam tu...
aku: hahhaha ... ( dalam hati cakap bukan aku yang kate tapi dia yang berbicara)
dia: lepas tuh...
aku: dia cetalah pasal ubat ... dia cakap tak bahaya nyer tuh cuma bisa dia masih ada ... tu lah buat bengkak...
dia: woh ...

kwang kwang kwang ....

korang agak tuh perbualan dengan sape... ada ke patut ngan orang ngobat pun nak menjeleskan diri jugak .. ishk ishk ishk ....

Nota: woh dah berani buat rawatan ek... jangan overdose sampai nak buat rawatan plastik sudah .. sha .. sha... (sambil geleng kepala)

No comments: