Sunday, July 19, 2009

kisah dalam express

seperti biasalah aku ni ... kalau dah duduk dalam express nak nak konker dua tempat duduk ....
pagi tu dalam express kol 10 setengah tu le aku dok seorang-seorang..adelah ternampak sorang boy ni...(nampak sgt usia dia lagi muda dari aku) dia takde tempat duduk...aku buat buat tatau je huhuu...tak ape dia muda lagi tuh... masih larat nak diri dua jam setengah .... hahha abih aku kalo dia masuk blog ni mesti terasa punya ...

mula-mula aku tak pasan dia ni orang mana... tapi bila dia bukak je mulut sembang tanya bas kat orang agih tiket tuh baru aku tau ... bukan orang sini rupenya... agaknya mamat dari malaya la tuh...

aku buat-buat dek je... (masa tu dia dah dapat pun tempat duduk) ....

patutlah macam rasa pernah tersua je ngan mamat nie.. aku agak-agak mesti group yang bermalam kat sekolah tempat aku bertugas beberapa bulan yang lalu...

Nota: sebenarnya aku rasa agak hampeh siket le bila dia on lagu kat henpon dia.. takder hensfree ke... terganggu konsentrasi aku...dah le lagu-lagu dia main best best punyer.. buat jeles aku timbul je.. tapi yang buat aku lagi bangang bila dia main lagu sastera ... aduh... memang universal betul lah mamat tuh hahhhaa.... punyer lah puitis lagu tuh... (teringat bicara abang mad... lagu ni ade unsur² 18sx) aduh...plang plang plang....

No comments: