Friday, July 31, 2009

pengumuman ... pengumuman

wah ... bulan ogos adalah bulan adventure bagi aku...

nak tau kenapa?

aku pi nyeberang laut china selatan woh ... naik belon ... dari airport serawak terus landing kat tanah penang bertarikh 10hb ogos 2009 ... 13hb . ogos.2009 pulak aku berada di kawasan USM ... jaga anak² abang madh...

erk ... orang² penang dan pelajar-pelajar USM tuh ... jangan segan silu yer buat banner sambil hampar kapet hijau buat kedatangan aku .... aduh... ape kaitan ... ngalahkan pak dan mak menteri ....

*mesti ada yang ngata ni ... patut lah beranikan diri pi jumpe musuh ketat ( orang-orang perawat di rumah rawatan) ...

Nota: harap-harap takder paparazi yang tunggu aku dan kejar aku kat sana ... yelah mana tau kan.. silap haribulan ... lain pulak ceritanya .... yang sedihnya ... tak boleh nak jumpe kawan-kawan sekitar kay el ngan selangor ... maaf kan aku ... hujung tahun nanti insyaAllah ...

2 comments:

Love Lavendar said...

my blog >> http://fizzahwedding.blogspot.com

sha83@kaizer said...

thnks luv ... sha dh pacak dah ..