Friday, August 21, 2009

Ops...!!!!

ini kesah masa aku on the way dari kuching mau balik kampung...

aku travel dari kuching naik kereta... sah le bukan aku yang drive... tapi abang aku yang bawak ...

korang mau tau... start pukul 12 tengahari kitorang bertolak dari Kuching... masa tu jugak aku rasa nak terkucil... tahan punya tahan...aku agak nak mintak abang aku berhenti dekat-dekat kedai makan area serian... rupa-rupanya hajat aku tak tercapai... jadi aku tahan rasa tu sampai kat pasar area lanchan kalau tak silap...

kalau bukan kerana nak terkucil... aku tak pernah singgah tempat tu...

dalam pada aku mencari toilet di kedai makan tersebut... mata aku meliar mencari papan tanda toilet... akhirya aku jumpa jugak simbol lelaki dan perempuan comel...

perghhh .... kongsi satu line ke beb? ... ah... pedulilah!!!

mau tak mau aku redah jugak le... nak redah pintu pertama...tengok-tengok .. kunci pulak .. konpem ade orang.... aku redah pintu kedua ops...!!! langkah kaki aku terhenti secara tiba-tiba... aku redah lagi pintu terakhir ... ops..I DID IT AGAIN!!!...

dalam hati hanya Tuhan yang tahu... aku patah balik...

abng aku tanya..

abang: awat tak masuk lagi... kan ada kosong tu?

aku: kosong pe mende ... no empty ma!!! ada orang kat dalam tengah buang hajat .... ampeh betul ... dah tau nak buang pun .. kok ye pon tutup le pintu tandas tu.. tak pasal-pasal aku terskodeng pulak!!! ( aku membebel tanda tak puashati!!! )

Nota: aku tau le dorang dua tu lelaki .. sekali aku aku masuk situ.. dorang dua keluar dengan muka selamba je dari dalam toilet tuh....rasa mcam nak sepo seorang-seorang je... tapi mana boleh... orang tua ma...

***teringat pesan ustazah kat pelajar laki-laki dulu... tak elok kencing berdiri !!!

No comments: