Friday, August 21, 2009

Ops...I did it again!!!

wah ... selamat hari kebangsaan ke-52 ... selamat menunaikan ibadah puasa...

semua orang tanya apa cerita aku kat Penang... syukur ahamdulillah setakat ni ... asalkan tak terkena penangan H1N1 ... tup..tup... aku kene allergic pulak... asal kene air .... badan aku rasa gatal-gatal .. merah-merah .. aduh... sampai si RUdz tanya.. ko tak mandi ke turun kelas tadi ....

perghh... giler aku tak mandi time-time emergency macam ni... waduh waduh gawat... huahuuahua... tak pe... insyaAllah air itu tidak mampu membunuhku sebagimana cinta ini membunuhku!!!

erk... merapu lagi kan kan kan....

aku tak beli apa-apa pun... banyak beli barang-barang buat orang lain je.. hahhaa... dekat-dekat nak puasa ni.. belajar-belajar buat amal jariah... best jugak bila tengok orang happy dapat hadiah daripada kita...

umie dapat butterfly dari aku... penat betul na tangkap butterfly umie... huahuahuahua... len kali nak mintak umie jangan minat butterfly lagi... minat yang benda-benda mudah untuk ditangkap pulak... hhahhaa....

aku kat penang.... aku jalan-jalan naik bukit bendera... kalau aku cakap aku daki .. konpem aku tipu...aku naik ala-ala keretapi... ramai orang saudi arabia kat dalam tu...kadang-kadang terlintas jugak kat fikiran.... kalau ada orang dengki masa tu .. ishk ishk ishk.. tak pasal -pasal ... arghh tamao cerita lebih panjang...

nak pergi langkawi tiket dah sold out .... kawan abang aku cakap... aduh...

ada kes sebenarnya dalam keretapi ni tadi... masa tu ada seorang perempuan arab duduk sebelah aku.. dia datang dengan hubby dia kot.. lelaki tu berdiri depan aku....perempuan tu pulak duduk sebelah aku... korang mau tau ....

aku tak sengaja... siku aku melanggar belakag bahu perempuan tuh.. aduh ... aku dah serba salah... takut dia salah faham... aku cakap le.. ops...sorry... tetibe dia cakap arab sama itu lelaki ... aku tak faham sebenarnya .. tapi buat-buat faham... dengan muka senyum aku pandang lelaki tu.. lelaki tu tanya aku...

do u need something?!!!...

aku dengan jawab pantas .. o no.. no... thank you...

aduh...

kwang.. kwang.. kwang.... aku dah agak dah....

dalam banyak-banyak kisah aku agak tu je kenangan yang aku tak kan lupa sampai bila-bila dan aku menggelarkan ia sebagai accident di bukit bendera...

Nota: aku tak sempat nak upload gambar-gambar...nanti-nanti lah yer....

2 comments:

Anonymous said...

salam ramadhan sha... takde cbox lak kat sini...

selamat berpuasa dan jaga diri sha..

sha83@kaizer said...

tweet pun sm gakz.. syg tweet ....