Sunday, November 22, 2009

I Love You Always

wawawwaaaa....
tatau nak mula dari mana. perasaan? macam biasa aje. hihii ... gambar di sebelah ni masa tu bulan ramadhan tahun 2007. namadia ni nur fazlin. pernah budak budak habaq dia ni serope cam haku ... haku jawab le .. kalo korang ngata aku ni cantik . jadi fazlin pun tak kurang sama cantik macam aku jugak. huahuahua...
tergelak golek golek lah budak-buda tu semua.
aku rindu sesi aku bersama dorang ... mmmuaaahhh mmuahhh mmmuahhh sambil laga-laga pipi sorang seorang.
pernah baca belum Pudarnya Pesona Cleopatra ? hasil tulisan kang abik . tip top novelnya. seperi jalan cerita yang aku pernah imajinasi satu tika dulu. hakhakhakkk ... imejin je lebih. buatnya tak kesampaian.
aku pernah terbaca satu kisah. di mana .... perkara yang paling peting dalam setiap penulisan adalah perkataan ataupun ayat pertama itu. dulu aku buat tatau je. sekarang aku rasakan benar-benar seperti terkena sumpahan itu.
belum lagi tu aku ajak umie masuk progam raja lawak. mesti dua-dua naik migrain. hihiiiiiiiiiiiiiiii.
eh cam takdak kene ngene je ngan title entri aku kali ini. huhuu ....
apa-apa pun aku cuma nak habaq.. aku akan rindu semua ini. keseluruhan dunia maya dan teman-teman aku. sedih lho... rime time nak cuti tu jugak baru dapat nak on9.
buat adik siti ... i love you always. usu kekeringan idea nie. apa-apa pun yang tejadi tetap akan terjadi. harap-harap myvi tu nanti milik anda. hhahaha. yelah .. usu bagi terus je lah kat siti. tapi.. kalau nak pass kat usu pun boleh jugak. sekarang jugak usu ambik lesen semata mata kerana myvi. erk... lesen terbang takdak jual kah sekarang huahuahuaaa...
gurau je dong.. bercanda!!!

NOTA : adik sahar baka buat pemeriksaan pasal biji bijian yang terpacak kat leher dia. kalo perlu. nanti mungkin akan dibedah sikit dan dihantar ke KL sampel daging tu untuk diuji. adik siti pula akan buat pemeriksaan lanjut di KL nanti . sebab terdapat ketumbuhan lagi pada tempat bedah nya beberapa bulan yang lalu. doakan semoga semuanya brjalan dengan baik dan lancar. kepada NYA jualah kembali setiap permasalahan yang datang satu persatu.

No comments: