Tuesday, May 11, 2010

Terima Kasih Semuanya

sebulan lebih dah berlalu pemergian adik siti. sejak dari hari tu jugak ada "somebody" yang selalu temani hari-hari aku. alhamdulillah. maaf dari aku buat kekawan yang lain sebab tak bagitau. ada jugak yang baru tau. bagi aku takde hal. aku cuma lebih suka duduk diam je sejak awal tahun ni.

mula-mula rasa sunyi le takde dia bila balik rumah. tapi sekarang alhamdulillah. takde apa-apa...demam jugaklah seminggu mula-mula tu. kira standard le tu kan kan kan...

terima kasih pada yang sudi ucap selamat besday 9 april yang lalu...tak seperti biasa rasanya. demam teruk aku malam tu. thank you buat dewa dan akmal. tak lupa buat unknown, kerepek, shema, umie (yang sanggup buat spagethi), kepada teman-teman sekerja aku dan semua yang tak tersenarai lagi ni...

teringat ada yang sanggup nyanyi hepi besday kol 4 setengah pagi aduyai...kesian ... dah tu je masanya dapat bersembang...

seperti perumpamaan yang aku selalu taip sebelum. hidup ini tidak boleh dipandang ringan. huhuuu...

rasa nak pergi bercuti je tahun ni tapi rasanya ada ujian kot. nervous jugaklah. kene sedia awal le nampaknya. alahai bukan tahun lepas dah pergi bercuti sakan ke? ape? pertengahan tahun ni? tak tau lagi lah... ada rezeki nak gak bercuti...tengok keadaan macam tak diizinkan pulak. macam mana tu?

sekarang ni...

aku ingat nak busykan lagi diri aku sendiri dengan kerja-kerja yang lebih berfaedah sikit. tak adalah terperap je kan kan kan...sekurang-kurangnya otak aku tak tumpul sebab selalu diasah hehee...insyaAllah. aku nak buat kerja lain ni lain kali jumpa lagi ya...kita cerita lain masa bye bye ...

No comments: