Monday, May 10, 2010

Yang Terindah


wah...
lama dah tak balik kampungkan? hehee...
minggu depan aku balik dan cuti kat sana jangan risau.
rindu pulak ngan si kecik ni..
aku takbalik bukan apa...
sebab...
dah alang-alang minggu depan aku bercuti seminggu jadi aku target aku duduk sini kejap. entah macam mana result politeknik Nurul dia dah check ke belom. huhuuu...nak cerita pasal kawan-kawan...aku ni lebih banyak terperap kat rumah. jadi famili aku le ibarat kengkawan aku sekarang. pada yang sudi hubungi dan sms aku tu...thank you sangat-sangat. korang adalah yang terbaik. aku pun satu hal jugak. suka duduk diam sepikan diri. bukan apa...banyak sangat fikir. dan tak nak tambah apa-apa lagi yang nak difikirkan. aku kan memang selalu macam ni. kalau aku hubungi tu kira o.k lah angin tu. kalau diam je tu...kira angin barat daya selaju 120kilometer sejam le jawabnya.hihii....
alhamdulillah...dah dapat cari balik kawan-kawan lama di facebook. thank you Allah.thank you Allah. thank you Allah.
>>>buat kawan-kawan yang ambik SPM sesi 2000 bila ni nak buat gathering?!!! rindu lah nak jumpa kawan-kawan dulu.>>>buat kawan-kawan DBS dulu...bila nak buat event....hihiii....rindu pulak rasanya time buat projek-projek Public Relation dulu... dari sem 1 - sem 5 memang best giler...walaupun banyak kekurangannya..tapi kegembiraan dan keenjoyan tu meman terasa sangat-sangat. paling tak dapat lupa masa dengan dorang kak Grace dululah. ingat lagi tak jari yang tercedera.... kesian kak nor...kene tahan ibu jari yang berdarah ni...thank you buat bro zeno (tak pandai nak eja nama dia) sebab tolong balutkan untuk hentikan pendarahan. tak lupa buat pakcik guard...aku tak ingat nama dia... dia ada bacakan satu ayat untuk bantu kurangkan pendarahan tu sebab muka aku dah pucat sangat. sungguhpun dalam keadaan agak selamba dan tak pengsan. thank you jugak buat noor yang sudi tolong temankan aku sehingga ke hospital. sudi tolong basuh baju-baju aku ketika aku dalam kesulitan. dan pada sesiapa yang sudi hantar ke hospital malam tu. tak lupa pada miss freda dan sir gindam yang masa tu pun risau jugak....cuma event tu memang penting jugak sebab ia merupakan markah untuk student-student sem5 masa tu. it's o.k...perhatian yang diberi pun dah cukup.
kira glamour jugak le masa tu. hehee...rupanya aku bukan mangsa pertama kepada meja itu. sampai sekarang aku trauma dengan setiap benda-benda yang berlipat contoh...iron board. macam sama je bagi aku dengan meja hari tu. pada kawan-kawan DBS masa tu jugak terima kasih atas perhatian yang kalian berikan. 7 kali jahit tu... 3 belah atas...4 belah bawak...perghhhh gilerkan tahap kecederaan nya...walhal tersepit kaki meja je... hampir nampak tulang dalam tu. tapi tukang jahit tu cakap hari tu okay je..urat-urat o.k ...takder hal punya...cuma lately ni...jari aku yang agak lemah sikit. tak boleh buat keje-keje berat. baru je cabut bulu ayam sakitnya dan hilang deria rasaya sampai ke seminggu. macam mana tu? dulu tak adalah macam tu sangat. cuma sejak akhir-akhir ni je...
aku masih simpan lagi tau gambar time jari berbalut tu. malam tu aku diminta berehat tengok-tengok je. tak perlu bekerja. miss takut sebab muka dah pucat. dan paling miss takut kalau-kalau jari tu nanti meradang tengah-tengah malam. alhamdulillah. semua tu okay je...tak ada apa-apa yang berlaku.
ada masa nanti aku upload ek...tapi letak kat FB je lah hehee....
o.k lah semua...gtg dulu...dah petang giler ni cuma menunggu azan je dari tadi...semoga kita semua berjaya di dunia dan di akhirat.

No comments: