Friday, July 16, 2010

Majlis Oh Majlis !!!

majlis tak mula lagi aku dah mula naik gabra hehee... kekawan aku pun satu dek kerana terlalu sporting nama aku je naik wakil dorang hahhahaa... bertuah punya kawan ... ni yang aku sayang sangat kat dorang ni. heheheee... :kiss :peluk

hendak dijadikan cerita taklimat petang khamis ni tadi memang lawakz sangat-sangat bagi aku.
dengar cerita puasa tahun ni nak ada majlis tadarruus sebelah pagi time rehat. baguslah tu. daripada bebudak tu merayau elok buat majlis. dapat faedah dapat pahala. insyaAllah aku turunlah nanti,...

ada tarawikh ya? best jugak.

itu puasa punya cerita. heheee...

ini pulak majlis tilawah Al-quran ... aku sebenarnya masih konpius ni... aku ni bahagian mana sebenarnya hahhahha ...

yang aku pasti bilik hafazan tu dalam surau dan aku bertugas di situ. tapi yang jadi jurukira markah ... tu bahagian mana ye? aku dengar macam tilawah je... itu aku yang dengar hehhee...
nantilah aku buat double cek... tadi aku tengah serabut sangat. nafas pun pendek je... lewat sikit hehehe...

nak kene bekal kalkulator besar la ni :hehe erk tak perlu lah besar sangat kan kan kan nanti tak larat nak angkat hahhaha... takut kalkulatir tu pulak yang angkat tuan nya... tapi... aku ni ada kalkulator ka? umieeeeeeeeeeeeeeeeee pinjam kalkulator :malu hheheeheee

Nota: alaa... henpon kan adop kalkulator :hehe buat bengong je kau ni nak.... memang nak mintak kene sepok kau ni... hahhahaa

No comments: