Friday, July 2, 2010

Tahniah !!!! Kau Permata Hati KU

baby ni nama aqeef baby boy juice... dia tak lahir lagi aku dah habaq kat jus amik jd anak angkat.. tapi dari jauh je lah... tak tau lah nak beli apa untuk aqeef... sampai sekarang aku masih berfikir...kalau boleh biarlah benda tu mak nya dapat simpan sampai dia dah besar...

comel tak dia? rasa nak pergi jumpa dia je....
cayang aqeef muahhh3...

comel tak dia ni... ni lah anak seorang sahabat aku... nama dia apiz. sampai sekarang dia tak update nama anak dia kat aku... bertuah punya sahabat. oiii dek dekat setahun dah akak tunggu dek... hhahahaa... gurau je...

ape ape pun piz tahniah le ngan baby ni ... muah3... tok baby!!!
takde gambar baru ka apiz? amik le gambar ngan mummy dia.
hahhaha.... gurau je ahakkz...

Nota; sengaja aku letak dalam label cinta yang sempurna... comel tak baby baby ni... aku hairan kenapa zaman sekarang semakin menjadi-jadi kes buang baby.. tak nak jaga pun bagi je lah kat aku.. aku suka baby apa... =) sayang semua baby-baby dalam dunia ni ... muahhhh3....

No comments: