Sunday, October 31, 2010

I Wish ...

sebelum aku stori apa-apa ... pertama kalinya ... aku nak ucapkan tahniah pada team kelantan!!! lebih kurang ada kaitan jugak ngan entri aku kali ini. I wish ... ibarat macam tu lah team ngan fanz club kelantan kan kan kan ...

malam ni tadi entah ape ke hal nya aku layan satu filem Russia. The Street Racers... boleh tahan action movie neh...watak watak utama dalam stori nie pun semua :terbaik. tak kira lah dari segi lakonan ataupun paras rupa. =) dua dua :thumbs up ...
sampai ummie naik gelak aku layan stori neh. dia cakap. tak faham mende dorang sembang. memanglah tak faham. dah bahasa russia. Ilmu tak tuntut lagi sampai ke Russia huhuu...

pokok pangkalnya malam ni aku penat ... dari russia aku terbang landing terus stadium bukit jalil. jauh perjalanan aku. luas pemandangan. keh keh keh. percayalah sekarang aku layan oasis iktibar dari tanah suci. hehee...

i wish ?!!!
terfikir bila agaknya nak pergi sana bila layan iktibar dari nah suci ni...
bila baca posting nikah. terfikir pulak bila tibanya masa aku...
baca posting ibu ngandung ... anak-anak...
bila agaknya time aku nak rasa tu semua...
hahhaaa...

banyak tak keinginan aku...
belum aku aku stori dengan cerita-cerita yang aku tengok lagi...
pendek kata semua yang baik-baik aku inginkan...
huhuuu...
tapi tak apa sha ... sabar sabar sabar!!!
jangan fikir banyak-banyak dan bukan-bukan...
yang penting hidup mesti diteruskan...
i wish ...
segala ikrar ku akan ku jalani dengan penuh tabah dan sabar
ya Allah pinjamkan kesabaranmu ...
aku mohon dengan sangat !!!

No comments: