Friday, June 29, 2012

Stranger ... Stranger !!!

-Krik .. krik..krikkk - bunyi mesej masuk 

open.

Read.

Slmt mlm Tuan, kes index: 1) Bla ... bla .. bla .... toink..toink / toink samun bla ...bla ..bla ... olih bla ...L bla / bla di belakanh kedai kedai kopi tmn bla ... bla ... bla ... . kerugian bla .. bla .. bla... 

sender: 
01********

sent:
28-june-2012
23:21:57


-krik .... krik... krik - bunyi mesej masuk lagi.

sorry sir mistakenly sent to u....

sender:
01********

sent:
28-june-2012
23:36:03

Nota: sesungguhnya aku sedang terfikir ni bagaimanalah kalau betul-betul saya ni umpama SIR kepada dia. 
malam tadi aku tak sempat nak berangan pasal penat sangat. nak kata awak salah pun tak terkasi tau. Yang pasti nombor aneh ini pernah beberapa kali miskol aku sebelum ini. dan ini adalah kali pertama beliau menghubungi nombor ini secara sms. mula-mula terfikir jugak nak post mesej dia kat sini ... kemudian ...tukar pemikiran pula... rasanya ini pun dah cukup jadi gambaran :D 



Dia antar mesej tak tahu ke saya ni sedang penat giler adoiii...
dengan mata lebam tak tidur...
dengan sakit satu badan..,
dengan sakit kaki...
belum ejas lagi tu
sakit belakang
ngan pinggang
sekali.

onmode : baru balik dari sukaneka petang semalam. 




No comments: