Thursday, September 20, 2012

Bukan Takut ...Tapi Terkejut !!!

Tengah duk layan kerja menakung air yang agak kekuningan di ruangan dapur ... telinga yang dipasang tertangkap bunyi cerita seram. aku hairan juga asal pagi pagi macam mesti nak tayang cerita hantu. asal cerita hantu keluar ...mesti lewat pagi.... tak ada ke masa yang lain ke nak main.




aku bukan takut ... cuma aku terkejut saja tetiba dengar bunyi mengilai dan background muzik yang agak seram gitu. kadang-kadang aku konfius ... bila masa pula aku shooting filem seram ni. Haissshhh !!! 

keluar je dari pintu dapur ... dengan membelakangkan skrin TV  aku tekan butang channel bertanda "-" (tolak). dan akhirnya sangkut kat TV1 dengan melayan sitkom lama ni ... lama betul tak layan cerita ni. cerita ni dulu aku selalu layan ngan mak aku. serius aku cakap ... aku tak ingat penamat cerita ni... korang ingat tak?!!! 





















Nota: Ini memang cerita opah :D 

No comments: