Tuesday, September 25, 2012

Cerita Ni Begini .....

Beberapa minggu ini topik yang naik setiap kali bercerita adalah ... MTQ

Minggu ini baru terjawab ....

mari kita imbas balik apa yang berlaku minggu lepas.

-minggu depan ada taklimat. korang jadi juri. (dia ada sebut nama tapi tak ingat nama siapa yang terkena)

-tipulah ...

- eh betul ... saya dah tengok jadual.

Minggu depan pun tiba ...

sila baca niat solat fardhu zohor semua ....

tiba-tiba kedatangan tetamu (Boss nombor 2)

- saja bagitau awal ni untuk persediaan saja.

- o.k

- untuk nasyid  ruang bawah makmal komputer. bercerita pula pentas sekolah, hafazan bilik makmal komputer , tilawah ruang bawah makmal.

***mata saya melilau mencari kelibat nama sendiri. mula-mula tengok nama guru pengiring... hati berdebar-debar tengok bila nama tak ada ... selepas tu tengok nama hakim tak jugak ... haishhh mana nama aku ni .... makin  bertambah-tambah rasa debar ni ... sehinggalah ....

- awak bahagian jurufoto ..jadi awak bebas bergerak ke mana-mana saja

*** mata terus melihat nama yang terpampang dalam petak jurufoto sambil hati berkata ...oh .. patut la tak nampak. petak besar sangat nama saya pula kat tengah-tengah petak... tak perasan pula ada nama satu lagi kat situ ...ingatkan tulis rehat tadi ....

Nota: Apa kenalah seminggu dua minggu ni ... bila aku nak rasa kari ayam.. boleh pulak aku ambil gelas untuk merasa ...selalunya guna piring .... haishhh ...

No comments: